---

I dagens unga är det tydligen viktigt att:
Du ska vara rik, så rik att du kan dricka (och spruta) skumpa på fester, vara kapabel att kunna köpa dels en fjällräven eller en goose och gärna ha en (äkta) pälsmössa.
Du ska vara patriotisk och gärna lite små rasistisk.
Du ska vara smal, inte normalt smal utan outvecklat smal. Alltså se ut som en tioåring till kroppen.
Du ska visa mycket skinn. Ovansett hur varmt det är ute, tryck ihop dina outvecklade tuttar och skippa legginsen.
Du ska ha hur mycket smink som helst. (det spelar ingen roll om du är kvinna eller man, smink ska du ha!)
Du ska hata fula och feta människor. Dom har ingen som helst betydelse ju!
Du ska äga en rosa mjukisdress. Så att ovansett hur mycket pengar du har så kan du visa att titta, jag kan också se ut som ett trash.

jag tänkte göra en längre lista. Men blir bara mer och mer förbannad.

Inget mer blått tack jag vill se blod
Ren vänster när jag spottar lite röda ord

Samhället kommer att inom kort gå under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0