Ångest

Fan vad bäst höstlov jag har haft. Har varit ute hela dagarna, festat, myst, och rökt som fan! Därav ingen som helst uppdatering.

Imorse vaknade jag full med ångest och fan vad ont det gör. Jag låg och vred i sängen från 5-6 sen gick jag upp sprang till pappas säng och bad han prata med mig, för att glömma allt det onda. Jag skakade, panikångest attacken var nära. Han pratade och höll hårt i min hand när ögonen började kännas tyngre. Jag låg där till halv nio, sen hade jag en kvart på mig. Men det sket sig.

Nu sitter jag framför datan och letar utbildningar. Vet fan inte vad jag vill göra. Det är svårt och välja framtid, särskilt när man gör det två år försent. Jag har nämnligen inte gått så mycket i gymnasiet..

Sen så måste jag gratta råttorna i min by till guldet. Och varje dag är jag stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0