Foki

Nu kan man vinna en bärbar dator hos min favorit blogg (Fokis.se) Även fast man sällan vinner så tänkte jag satsa. Så här är det - Jag fyller snart arton år och bor ensam med min pappa. Vi delar på en 35 kvm liten etta med en data och en tv som bara visar ettan tvåan och fyran, inte så trevligt va? Min pappa spelar ofta poker vilket gör att jag får sitta framför tv,n eller läsa en bok. Om jag hade en egen bärbar dator kunde jag sitta med den men ack. Jag ber en bön för alla de som har det svårt på riktigt. Men håller tummarna för att jag ska vinna. Sen så fyller jag faktist arton om exakt två veckor, skulle inte en bärbar dator vara den perfekta födelsedagspresenten? Sen så vill jag hälsa till dig Anchisa om du läser mitt inlägg, du är snygg, orginell och perfekt. Låt inte någon skvaller blogg eller någon fjortis bloggare som aldrig sticker ut ta dt ifrån dig. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0