den där kissie...

Jag måste, ännu en gång, skriva ett inlägg om henne. Hon som alla har en viss hatkärlek till, hon med det usla självförtroendet och det fejka utseendet. Alla bloggare och alla som läser bloggar vet vem jag talar om, Kissie.  Det är ju så att kissie bor ganska nära mig (jag bor dock mer centralt och i ett finare hus ;)) men nära... hursom. Så mötte en vän till mig henne när hon var på väg ifrån mig idag och hon kände knappt igen henne. Jag förstår det, om man träffar kissie så vet man att fyfan vad hon ser ut. Hon är inte smal (inte tjock heller för den delen, inte alls) Men när man har ett sånt fruktansvärt ideal som hon har så är det klart att man förväntar sig en väldigt, väldigt smal människa. Hon har acne, en kort panna, otroligt nära mellan ögonbrynen och ögonen. Ful helt enkel (men vem är jag att dömma) Hur som helst så måste jag lägga upp en fruktansvärd bild på henne. Eller, haha, en verklig bild på henne. Här har ni henne den där kissie, så här snygg är hon!

Kommentarer
Postat av: lina

fett ful

2010-05-20 @ 19:15:19
Postat av: Sara

Hennes panna är inte alls kort? Den är normal ju?

2011-12-15 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0