klagomål...

Jag vill sjukt gärna gå ut och shoppa rejält men ska dra till jobbet om typ två timmar så hinner liksom inte (trots att jag bor i sthlmcity vill jag inte ta risken att komma sent) igår så jobbade jag stenhårt så in i norden. 4 timmar och fick ihop 200, vad fan är det liksom? Känns lite lönnlöst liksom, ska iaf aldrig mer vara otrevlig emot en telefonförsäljare igen.. Ett riktigt skit jobb är vad det är men WHATEVER. Visst? Jag kan sitta där och läsa massa bloggar och nyheter samtidigt som folk är otrevliga emot mig. Men varför bry sig? Får tänka på alla dom som har det värre :) he-he
lägger in en liten outfit

sjal - broes, skjorta - broes, strumpbyxor - åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0