dietdag nummer 5!

Ja, jag har klarat 5 dagar, dock så åt jag "vanlig" mat igår (fortfarande snål på kalorier) men jag var magsjuk så kände att magen behövde lite vanlig mat. Har inte vägt mig än så vet inte hur mycket jag har gått ner... dock så känner jag mig lite smalare faktiskt. Har inte varit ute på två dagar nu, jag som lovade mig själv att gå 4 km per dag. Men det går inte när man har feber och mår illa liksm. Men nu innan frukost ska jag ta en riktig lång promenad så ska ni se att det blir bättre, pusss på er grappar

Kommentarer
Postat av: Christian

Hej på dig!!!



Du ska vara riktigt stolt över dig själv.

Nu kanske du sitter där och undrar varför?

Jo, för att du har tagit tag i din vikt, vet du hur många det är som skjuter upp det år efter år, som aldrig riktigt tar tag i det.



Du har börjat..grattis.

Riktigt skoj tycker jag.

Du kan räkna med att jag kommer trampa in i din blogg oftare...både för att peppa dig och se hur det går med din vikt, men även för att jag tycker du skriver med feeling...om man säger så, din charm känns i din text du skriver.



För att klämma in lite skryt med, så får jag säga att jag har med gått ner i vikt, gick ner 57 kg på egen hand för några år sedan...ler



Ha det bra och sköt om dig!!



Bye bye

2010-10-15 @ 09:51:07
URL: http://www.dunderbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0